halv julkänsla



För tredje (?) året i rad fick det bli en granliknande en. Eftersom vi inte är hemma över jul tänkte jag att jag skulle införskaffa mig en minigran som ändå fyller rummet för den där speciella julkänslan man får av en julgran. Men, hittade ingen liten som föll mig i smaken så fick istället bli en liten taggig en. Egentligen vet jag inte om detta tillhör gruppen enar, men formen är som den så förmodar det! I detta nu ser den ut som något ute-grejs man sätter i trädgården till jul, men den ska förhoppningsvis pyntas med små vita hjärtan. Helst innan vi åker på tisdag. Men nästa år ska jag jäklar i det ha en riktig kungsgran!

Fick även in den beställda illustrationen i en ram. Ska byta passpartou eftersom den i ikea-ramen är mer gul än vit. Jag stormhjärtar alla illustationer från duktiga Emma Modig och hade gärna sett fler pryda mitt hem. Fler ska alltså beställas!

Nu håller vi tummar och tår för Eric och resten av BBK i finalen av årets nightcup. Heja, heja!


Kommentarer
Postat av: R

En mycket vacker jul-en, Maria, och rolig tavla. Du är duktig på inredning och på att hitta rätt grejer att dekorera och pynta med. Jag är imponerad.

Lycka till imorgon och ha det så skönt på er resa.

Kramar

2011-12-11 @ 20:47:40

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0