tjejen med gommen

Vi kickar igång helgen. Eller startar helgen lite smått. Ikväll vankas det middag hos Sara och Martin. Men innan det ska mycket hinnas med.

Tandläkaren med Tyra. Eh? What?! Förstår att vi ska prata förebyggande och vad vi aka tänka på när tänderna kommer. Men just nu är hennes mun tom. Det ekar tomt på tandfronten och gommen för hennes leende perfekt. Men dir ska vi strax. Sen present handling till morgondagens namngivning och lite smått och gott. Plus handling av mat.

Ja jag får nog skynda, bussen lät inte vänta på lata mig.


Kommentarer
Postat av: Louise Laurenius

Åh min fina lilla gullunge, vad faster saknar dig. Det går inte en dag utan att jag tittar på fina bilder och lyssnar på fina videor. Puss på Tyris! <3

2013-04-13 @ 14:50:07
URL: http://laureniuslouise.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0