bland träd, barnskrik & blåbärstoppar

När man nu fått en smakupplevelse om hur skönt det är med fint väder, vår/sommarkvällar i solen och känslan av att vakna av att man får solen i ögonen är det lite mer deppigt dagar som denna. Regniga dagar. Jag längtar till sommaren och allt som komma ska. Jag och Tyra umgicks igår med massa fina mammor och deras fina barn på en filt i parken. Det var strålande solsken och jag längtar redan till nästa dag som liknar denna. Antar att jag får försöka ta vara på dagen idag trots att jag inte kan sitta på en filt i parken. Eller kan kan jag ju, men lika gött som igår lär det inte vara. Tror det blir lite planering av namngivningen/vigslen.
 
 
 
Tyra och fina fina storkusinen Astrid.
  

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0