högljud liten tjej

Idag kör vi för fullt. Vi kickstartade dagen med massa bus och lek, men nu börjar den då speedade-lilla-tjejen-som-kan-skrika/prata-högre-än-någon-annan-utan-att-säga-ett-enda-ord bli lite trött. Men jag gillar dessa morgnar. Tyra har ett leende på läpparna direkt när hon vaknar och, det mina vänner, gör vilken skit dag som helst till en bra.
 
Hon har under denna veckan sovit i sin säng från kväll till morgon utan att vakna och behöva napp, mat eller komma över till oss. Jag är glad. Och stolt!
 
Efter en morgon sovstund ska vi sen ta oss ut i det fina vädret. Kanske en sväng ner till stranden för att gunga eller hälsa på Eric. Eller en vända ut till pappa i koloin. Vi får se.
 
Hade behövt ordna lite till min planering. Men tror det får bli ett inlägg om det och funderingarna. Behöver din hjälp, så snälla hjälp mig.
 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0