klänning sökes i storlek 74

Ni vet kanske att jag ska byta efternamn till Laurenius. Om inte så ska jag det veckan efter midsommar. Jag är nervös. Spänd. Förväntanfull. Och jäteglad! Men inom mig växer en liten panik upp. Min mamma och syster fick igår ta del av den när vi pratade klänning. Jag har smått panik. Jag som inte är bekväm vid att vara i centrum vill inte att gästera ska titta på mig. Och under denna dag tror jag det blir svårt att inte få en eller annan blick. Det gör att paniken växer. Även om jag bara kommer ha personer som jag håller varmt om hjärtat runt mig minskar inte denna känslan. Åh! Men, eftersom min syster är bäst i världen och grym på att sy fint kommer i alla fall min klänning vara perfekt. Och skulle ångesten växa mer så vet jag att jag kan be henne sy en liten potatispåsen jag kan dra över huvudet och gömma mig under. Såklart i sandborstad sidentyg, men ändå ett litet gömställe när paniken intar mitt psyke.
 
Vi ska under samma kväll ha namngivning för vår ögonsten. Och hon ska också få kläder. Syster har erbjudit sig att sy men jag vill ju inte att hon ska jobba ihjäl sig och kollar därför efetr fina klänningar till Tyra. Har tittat nåra på Zara och någon noa noa på Oii. Men jag vet inte. Har ni tips? Vet ni något gömställe med den perfeka klänningen för en blond tjej med  runda kinder i storlek 74? Kan tillägga att klänningen med stor sanolikhet kommer att beröra marken  och släpas över golvet inomhus då Tyra förhoppningsvis kommer krypa rundor under dagen/kvällen.
 
 
Ge mig dina tips tack.

Kommentarer
Postat av: Lolo

Mary. Vad är det jag läser? Du som är så vacker ska inte oroa dig över allas blickar. Det är bara blickar av kärlek och omtanke! <3

Jag kan titta på klänning till Tyra även i Milano. Har du några speciella önskemål? Färg och typ?

Svar: Jag ska bearbeta ångesten, så hoppas den försvinner snabbt! :) Har hittat klänning till Tyris nu. Du ska se, så fin!

Tyra säger att du ska skynda dig hem!

Kramar!!
Marias blogg.

2013-05-03 @ 09:54:20
URL: http://laureniuslouise.blogg.se
Postat av: Pappa

Det kvittar vad ni har på er!! Ni är lika underbara ändå.

2013-05-03 @ 10:30:03

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0