love you friday

Idag har vi haft en mysig dag tillsammans med Matilda på väla och Ikea. Jag som inte skulle hitta något, gjorde ju ändå det! Och egentligen inget jag behöver just nu utan jag handlade en höstjacka. Jo men smart Maria, du behöver en ny sommargarderob och du handlar en jacka till hösten. Smart! Men om inget annat lär den väl värma mig till hösten.

Spenderar kvällen med min lilla familj. Tyra somnade nyss så nu är det häng i soffan med mitt stora hjärta! Imorgon håller vi tummarna för Borstahusens bollklubb och för att solen speglar en just nu öppen lördag!


Kommentarer
Postat av: Li

Vilken fin bild på er! :)

2013-06-02 @ 19:34:31
URL: http://lifeasli.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0