24 - 26 maj

Tror att denna helgen har varit en av de bättre på länge. Vi har många fina helger man har under denna helgen varit ihop med många människor som tar fram ens bästa sidor. Fina personer, fina underbara personer.

I fredags tog jag och Tyra oss ner till malmö under förmiddagen. Spenderade första timmarna tillsammans med Åkesson/Molin. Under eftermiddagen kom min blivande gubbe, Johanna och Matilda också ner. Vi hängde i stan, besökte affärer och tittade på människor. Begav oss sen till Vapiano och slöt upp med fler fina vänner och där avnjöt vi massa god mat och dryck. Jag somnade snabbt och gott på kvällen!

Lördagen statade med Butik Linnea besök med Nina och Johanna. Vi lunchade och handlade massa fint. Sen hem och svira om till vi sedan skulle vara på middag hos Tulle, fast på plats hos Gabby och Chrille. Ja, vilken middag. Två tummar till kocken för en f a n t a s t i s k middag. Det får vi göra om. Många gånger!

Idag har vi firat fina fina Grace som snart blir ett med ett underbart kalas med släkt och vänner. Så mysig start på denna dag.

Fick även tillfälle att gratta min fina mamma på morsdag över frukost i morse. Även om en dag inte räcker för att ens börja beskriva vad ens mamma (& pappa!) betyder för en är det bra att dessa dagar finns. För i ärlighetens namn kan jag ofta ta mina underbara föräldrar för givet! Det är bra att man ibland får stanna upp och bli påmind om hur hårt mitt hjärta kappar för dessa medelåldersmänniskor med ett hjärta av guld. Jag älskar er båda så och kan inte tänka mig en vardag utan er! Ni är bäst! ♥

 

 

Tulle bjöd på underbart god paella igår. Så, så gott!

 

 

 

 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0