på två hjul

 
Vi köpte för någon vecka sen två cyklar til vårt hushåll. Tyckte det var på tiden att vi hade två ordentliga cyklar nu när det går bra att cykla med Tyrisen också. Så på den ena cykeln åkte vi ner och satt fast en cykelsits som vår tuffing kan sitta i. Sen detta gjordes har det blivit en hel del cyklande för mig och lillen. Vi har dissat  vagnen för lite fart på två hjul och sett stora delar av Landskrona stad med fartvinden i huvudet. Jag gillar att ta mig runt på detta sätt och Tyra verkar älska att åka snålkjuts. Inget mig emot. Men eftersom vi inte har handlat ett regnskydd till cykelsitsen kan vi just nu inte ta oss ut i alla väder. Men det står på vår lista och måste göra snarast.
 
Men när solen är framme är vi också ute. Som för några dagar sen när vi tog os ner och lekte på lekplatsen vid halvmånen. Så mysigt. Jag älskar solen, min dotter och dessa underbara mamma-dagarna. Och min bliviade gubbe, fast han sliter på jobb när vi gottar oss i solen.

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0