Det var en javla helsikes fard


Hyra moped och aka runt on later val harligt?

I mina oron klinagde detta finfint nar Eric la fram ideen! Vi bestamde att idag var dagen det skulle handa och at darfar en stadig frukost for att orka med ett spikat schema. Eller schema och schema, vi ade inga direkta destinationer klara utan tankte styra dit hjulen och bensinen tog oss.. Hyrde en snyggt svart och rod 'motor bike' som det sa fint stod pa plakatet. Eric identifierade sig och de  thailandska mannen tankade full tank. Vi var redo att kora! Eh, Eric skulle ta bort denna stadiga cykel fran parkeringen den befann sig pa och jag insag att detta kommer bli en jakligt lang dag nar han nastan korde pa den stackars killen som hyrde ut till oss. 'Okej' tankte jag.. Alla kan vi ha en dalig start! Resen av dagens helvetes incidenter kan jag inte klandra Eric for i alla fall. Utan pa grund av at hela denna on bestar av sandvagar jag v varit nara att do MINST sju ganger idag. Trots nastan krock och manga backar jag har fatt bade ga upp och ner fran har dagen varit helt perfekt! Vi har sett hela on, fina strander, tagit underbara bilder och avslutade med at se solnedgangen pa vastra sidan!

Nu har vi kommit fran en harlig middag med kortspel pa stranden. (Jag vann tva av tre ganger och ar dagens mastare i femhundra!)

Snart ar det Bangkok! Det blir sakert helt underbart det med.

Saknar vanner och familj saklart! Men Astrid mest..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0