Ett hej fran Koh Samet, Thailand!



Hej lasare och vanner!

Borjar redan nu med att be om ursakt for eventuella stavfel i inlagget. Det mesta som syns pa det snyggt bruna tangentbordet ar thailandskabostaver och jag har ganska svart med att koppla bort a,a och o (med prickar!)

Resan ner hit gick hur bra som helst! Var bra flyg och framforallt bra piloter sa inga problem med att na destinationen. Segt med manga timmar i Turkiet men bortsett fran det var det ingen att klaga pa. Kom ner till on sent lokal tid igar sa blev bara en middag pa hotellets resturang och sen en dricka pa en liten bar brevid. On, eller stranden vi ar pa ar jatte fin. Manga timmar spenderades pa stranen idag efetrsom det har ar over 30 grader (men nagot vidare brun har jag inte blivit an, mest rod! haha) Imorgon ska jag och Eric fortsatta utforska on och ta oss till en annan strand. Senare i veckan blir det heldagssnorkling och annat mysigt! Pa julafton beger vi oss till Bangkok for shopping och andra upplevelser! Horde att det kommit lite sno hemma,  va skoj! Enda dagen som jag kommer vara avundsjuk pa er dar hemma ar julafton, annars ar det tvart om (eller?)

Nu ska jag kolla mail sen blir det vidare fran har.. PUSS!

GABBY, glom ej vattna blommorna babe!



Kommentarer
Postat av: Lolo

Åååååååh!

ÅÅÅÅÅHHH!

Skönt att höra att ni har kommit fram som ni ska! Ta en massa bilder :) PUSS

2009-12-16 @ 15:37:33
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

f*n ta dig alltså...du vet att du e skyldig mig fotmassage när du kommer hem för du inte tog med mig ...:´D;D

2009-12-16 @ 17:15:59
URL: http://matildaniss.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag saknar dig..

2009-12-16 @ 22:38:18

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0