Home sweet home


Det där ordspråket "Borta bra men hemma bäst" är ganska sant faktiskt!

Ja nu har jag varit hemma lite mindre än ett dygn efter att ha varit iväg i sydöst i lite mer än två veckor. Dagen igår var en trött dag från min sida. Vi landade vid tolv och blev snällt nog upphämtade av Erics föräldrar på kastrup. Då hade vi varit på resande fot hem från Thailand i cirka tjugo timmar från det att vi lämnade vårt hotell i Bangkok. Att sätta sig på tåget hem just då kändes tugnt och det var mycket uppskattat med en personlig taxi. Ut på motorvägen rattade vi mot Landskrona där lunch hos mina föräldrar stod på schemat. Blev fullt hus där och jag fick även träffa en helt underbar liten Märta (foto kommer under dagen). Denna lilla söta tjej var något av det sötaste jag någonsin sett och på mindre än en sekund blev hon delad etta på min favorit lista.. God mat gjorde oss mätta och senare begav vi oss hemåt för att se om vår lägenhet stod kvar. Det gjorde den och var finare än vi kom ihåg den. Gabby har med andra ord gjort ett förjävla bra jobb med att agera stand-in boende! Thanks babe! På kvällen kom familjen Laurenius hit och vi fick träffa Louise nu också, vilket var trevligt som alltid och extra bra var det att hon blev glad för sin julklapp eftersom vi letade efter den perfekta där nere! Sånt ger vi två tummar upp för! Tror dom precis hann stänga dörren innan jag låg däckad i soffan och jag sov tills nu.. Känns som jag hade timmar av sömn att ta igen, vilket gjorts nu.. Så förhoppningsvis orkar jag vara vaken till strax efter tolv ikväll!

Ikväll ska jag träffa mina underbara vänner! Can't wait.. ♥



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0