Nu drar jag till värmen


Allt är packat, vår kära sambo-stand-in har fått en visning av vår stora tvåa och Pelé skall iväg till sitt nya hem för två veckor. Jag känner att jag har koll på allt utom mitt blöta hår som strax skall torkas. Kan säkert vara så att jag glömt något, men jag säger som kinserna; allt kan handlas i Thailand, eller?

Ska torka håret innan bilen hämtar oss strax innan åtta!

Kommer såklart sakna mina kära vänner och min underbara familj. Främst på julafton. Och Astrid ska vi inte tala om (som förövrigt lärt sig säga mitt namn) Men håll ögonen öppna, det blir såklart en händelserapport från HolyMary om hur vi har det!

PUSS!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0