Paris, Paris & Paris

Pa det senaste dygnet har jag haft min fot i Durban, Johannesburg, Kario, Parisoch snart aven Kopenhamn. Efter sista flyget kommer min underbara mamma och pappa och hamtar oss i Kopenhamn sa vi slipper ta taget hem en sen torsdagskvall. Jag ar sa tacksam!

Paris flygplats kanns som svenskmark trots att det langt i fran ar det. De har en fantastiskt trakig flygplats men jag har hittat en dator och Eric sitter och laser sa vi ar hur glada som helst!

Trakigt men anda skont att komma hem.Saknar saklart mina vanner och familj,men har haft helt underbart med min battre halft. Han ar verkligen en tolvpoangare skall ni veta!

Mer om resan liksom bilder kommer sa smaningom,men det forsta jag skall gora ikvall nar jag kommer hem ar att slanga mig i min skona sang. Imorgon vantar inflyttningsfest for Tom & Nina pa en halva vilket kommer att bli kanon!

Nu skall jag ta ett varv till i affarerna. Vi hors i Sverige igen!

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0