När vi igårkväll satt hemma hos Lian, kollade film och pratade massa skit, fick jag en av mina aha-upplevelser. Ni vet när allt bara stämmer. Mina fina underbara goa vänner gjorde så att upplevelsen handlade om förståelse och vänskap. Vi är alla ganska olika men ändå så perfekt lika. Med olika stadie i livet har vi olika fokus och prioriteringar, men ändå kunde inget varit mer perfekt. Djupt, jag vet. Men ibland blir det så! Oavsett vad är jag otroligt glad för mina vänner och var och en av dom har en perfekt plats hos mig och jag kunde inte fungerat utan dom!

Tror att grunden till tanken var en blandning av den mysiga kvällen igår tillsammans med fina vänner men också klargörandet under dagen av att trångsynthet  hos människor kan stå ivägen för andras lycka. Det sistnämnde handlade dock inte om vänskap, utan något annat som i många fall sägs ska vara ett ännu starkare band. Med tanken i detta är jag ännu mer tacksam för förståelse, acceptans, kärlek och klokhet hos vänner, familj & släkt. Ni är så bra! ♥


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0