SNEAK PEAK: BALKONGEN




Mitt balkongprojekt innehåller mina helt själv vitmålade väggar. Golv som jag och pappa la och som jag sedan målade vitt. Egengjord och hemmasnickrad fönsterbräda som varmt pryds av massa olika ljushållare. Jag har som sagt en förkärlek för tända ljus i alla dess former. Oljelampa från allt i gläntan är en favorit. Tavlor från IKEA i svartvitt, vissa på plats, andra väntar snällt på golvet. Hög grön flaska i frostat glas från SIA med kvist(plats)blommor som skapar lite höstkänsla mot det vita tillsammans med de gråa fårplädarna från IKEA som pryger golvet. Förresten, länge leve plastblommor som är verkligehetstrogna, de behöver man a l d r i g komma ihåg att vattna.

Jag ♥ vår balkong massor, det kala men varma. När de vitmönstrade gardinerna är uppe och det sista påplats är jag mycket nöjd med mitt projekt!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0