blir man kär så blir man

Tisdagar och torsdagar brukar gå i ett. Denna dag var inget undantag. Jobb följt av två träningar sen egen träning. Men, så länge det är roligt så rullar det på i medvind! Hann inom Påulanders design innan träningen för en snabbtitt. Det mina vänner är lättare sagt än gjort! I den affären finns inget jag inte vill ha. Föll för en advetsljusstake i glas som just nu hamnat på plats här hemma. Jag vet, visade för inte så längesen min nya zinkadvetsljusstake, men blir man kär så blir man! Pyntade dom med torkade apelsiner och små kanelstänger! Vad tycks?




Kommentarer
Postat av: Loui

Åhh! Den där adventsljusstaken var as-mega-super-duper-jätte-jätte-snygg! :)

2011-12-01 @ 14:27:53
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0