Fina vänner, nya som gamla

Fina Emma lämnade precis vår lägenhet för att ta bilen hem tillbaka till Helsingborg. Har spenderat eftermiddagen och kvällen med hennes sällskap. Vi var nog inte översociala idag, men alltid bra för själen att spendera några timmar i en fin väns sällskap.

Och i goda vänners sällskap spenderade jag även gårdagen. Vi firade Tom som idag blir 25 år. Detta gjordes helt perfekt, från början till slut. Så tack Tom och Nina för hela kvällen. Och såklart också mina andra fina vänner som fanns med och gjorde kvällen till kanon.




Jag var kameralös igår så får bjuda på enda fotot jag har på datorn sen gårdagen.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0