fast i en bubbla

Fastnade i tankar på hit snabbt saker och ting händer. Hur förutsedda men oftast oförutsedda saker händer i ett ögonblick. I vissa fall leder detta till sorg och kämpande, men i andra fall till ren lycka! Mina tankar finns med hos en vän med sin fin familj. ♥

Tankar har en konstig magisk förmåga att påverka en under en lång tid, eller på direkten! Jag kan nu säga att jag aldrig förr längtat till hösten, jag vill att sommaren ska springa förbi i lagom fart!

Jag längtar ihjäl mig efter en dag av mycket eftertanke.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte fin!!

2012-04-22 @ 17:34:57
Postat av: Pappa

Det var fint skrivit Maria.

2012-04-23 @ 17:01:15

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0