jag hyllar..

Mina vänner & min familj för att dom helt enkelt är bäst! Jag har saknat mamma och pappa i nära fem veckor, men när de kom hem från Thailand i förra veckan blev jag hel. Mina fina familj för deras underbara närvaro. Bullfrukosten i lördes följt av en förmiddag på Karlslundsbadet var mycket mycket uppskattat. Eric för han är han, han är så fin. Mina vänner är bara bäst, dom är det svårt att slå!

Ett jobb med fina arbetskamrater. Ett jobb där man trivs. Och för att ni står ut med en gnällig Maria.

Ledigheten och helgens härlighet. Jag sticker inte under stolen med att jag (trots ett underbart jobb) gärna hade haft en eller två dagars längre helg.

Innebandyns fina glädje. Främst Falcons Dam och klubbens F11/F12. Få saker är bättre!

Hyllas dom som hyllas skall. Listan kan bli lång, är inte det ganska bra?


Kommentarer
Postat av: ann

Glad man blir av detta inlägg! :)

2012-03-18 @ 22:16:26
URL: http://www.annfilipsson.blogspot.com
Postat av: Pappa

Massor av kramar från Pappa.

2012-03-19 @ 16:47:47
Postat av: Sara

Du är så fin Maria!

2012-03-20 @ 12:28:51
URL: http://sarajohnsson.blogspot.com/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0