♥ zara kids

Att Zara har fina kläder har väl ingen missat. Men att de har underbara barnkläder är för många som inte har barn ovisst. Jag är kär. Underbara Zara. Om jag hade fått sätta ihop en önskelista till Tyrisen hade nedanstående plagg varit ettor allihopa. Så, för er som har en flicka att köpa till; köp vad som från Zara så är du helt på den säkra sidan.
 
Fast vi sagt att vi inte ska köpa speciellt mycket till Tyra denna julen kliar det i fingrarna på mig. Jag vill, jag vill, jag vill.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

vi har en del av det du lagt upp till vår lilla tjej och en hel del annat. Håller med dig Zara har super fina kläder till barn. Något jag inte visste innan jag själv blev mamma.

2012-11-29 @ 14:28:29

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0