nya tavlor

Tisdag betyder i mitt lediga mamma-liv frukostfika med andra fina mammor. Idag var det min tur att arrangera detta, vilket jag så gärna gör. Men, med en lätt arg dotter i morse som endast var lugn när hon blev buren ledde detta till att jag var lätt stressad när klockan började ticka närmre och närmre halv tio. Tur jag försökte mig på min husliga sida redan igår och gjorde bullarna då. Ja, ni läste rätt. Jag gjorde bullar. Och vet ni, deblev faktiskt helt okej.
 
Igår ja. Då skulle det hinnas med mycket efter en heldag i Lund med lilla familjen. Julen skulle börjas sättas upp eftersom vi inte har speciellt mycket tid till detta i veckan plus att jag skulle baka och fixa hemma. Allt detta i ett tröt tillstånd. Jag svor några gånger men bullarna kom in i ugnen, tavlorna upp på väggen och stjärnorna sitter fortfarande kvar i fönsterna. Så, vi lyckades!
 
Ha fått upp några nya tavlor på väggen. Har haft de flesta sen innan men har fått nya ramar och nya platser. Jag är så nöjd.
 
Hyllan vid tvn fick ny tavla.
 
 
I köket fick vi ner gamla tavlor och upp nya. Det ska synas att man har barn, inte sant?
 
 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0