baby ballerina

Jag har nu sansat mig sen förra gången jag skrev. Jag blir så arg när jag tänker på det, så ska försöka att glömma hela cykelhistorien. Men (en sista sak om det..)! Folk som snor kan väl hålla sig till att sno av varandra, så blir det någon form av rättvisa i alla fall. Nu håller vi tummarna att försäkringen, som vi betalar varje månad, kan plåstra om mitt sårade cykelhjärta!
 
På tal om att inte sno och faktiskt betala för sig. Jag tog en tur på stan, vilket händer ganska ofta nu för tiden. Hittade ett par supersöta skor till vår Tyra. Ett par silvriga ballerina med en stjärna i supermjukt tyg. Som plus på allt var dessa på rean på Lindex så jag betalade bara 50 kr. Heja rea, you rock! Adderar dessa till Tyras lilla skosamling.
 
 
Nu ska jag plocka undan från förmiddagens frukostfika som denna veckan var här hemma. I eftermiddag ska jag träffa Frida, Felicia och Vincent! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0