kär i en möbel

Vilken bra söndagskväll jag haft! Johanna och Matilda tittade in runt sex och haren stor påse med allt som behövs för en lyckad tacosmiddag. Underbart och helbra tänkt när det just nu inte finns mycket att inspirerad av i vår kyl. Så här hemma har vi avnjutit en, inte så traditionell men god, söndagsmiddag. Att Johanna sen hade gjort efterrätt gjorde det hela helt perfekt!

Fick för övrigt upp stringhyllan under eftermiddagen. Jag är kär i den redan! Ska dock få upp lite andra saker på den men detta var bara lite för att ha något på den när jag fotade den! Ni förstår hur bra den blev i köket va? Sa jag att jag är kär?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var har ni köpt denna underbara sak???

Svar: På designtorget i Malmö. Vill ha någon till här hemma :)
Marias blogg.

2012-10-22 @ 08:51:48
Postat av: Lolo

Superfin! Superduper fin till och med!

Svar: Ja visst är den, superfin!
Marias blogg.

2012-10-22 @ 13:24:25
URL: http://laureniuslouise.blogg.se
Postat av: Maria

Enligt mig är inte ett hem komplett om man inte har en Stringhylla i varje rum. Jag har en i köket, två i barnets rum och fyra i matrummet. Ändå vill jag ha fler!

2012-10-31 @ 23:01:25

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0