mot Lund

Det lönar sig att stå på sig antar jag. För i fem dagar har vi ringt sjukhuset i Lund för att få reda på provsvaren och tala med läkaren om Tyras hosta. Det är i dag elva dagar sen vi tog provet och var inne akut. Eftersom det gäller vår dotter, på tre och en halv månad, som inte kan prata och berätta vad som är fel, begär man iaf att läkaren ska ringa upp. Även om det i slutändan visar sig att det inte är något alls, vilket vi helst av allt vill, tycker jag att man följer upp eventuell kikhosta hos en bebis på tre/fyramånader.

Min fina tjej, jag hoppas du bara har en fis på tvären och är allmänt gnällig och trött. Även om detta inte alls är likt dig!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0