Mar. 16, 2013

Fredagskväll. Fast mer natt i mina vardagliga rutiner. Vid denna tid brukar mina två blå vara slutna sen en timme tillbaka och jag har nästan nått djupsömn. Men idag spenderade vår lila trio kvällen nere i stan hos Fredrik. Jag lagade mat och dom bokade flyg. Nä, jag ska inte med på deras kommande kill-golfresa och sanningen är den att jag hellre stannar hemma. Min annars underbara sambo har sedan tidigt i vårt förhållande klargjort att golf inte är en sport jag borde hålla på med. Och jag accepterar. Den lilla skitbollen kräver mer energi än den ger, detta trots att jag inte ens är nära att nå maxpuls. Följer jag med ut på golfbanan är det i nittionio procent av fallen för utsikten och den friska luften.

Med Tyra är det tvärtom: hon ger betydligt mer energi än hon tar. Idag, 16 mars, blir hon ett helt halvt år. Min stora lilla tjej.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0