Big girls do cry


Trevligt i Köpenhamn med Mimmi igår, alltid skoj att träffa henne ju. Blev liite shopping också, men jag va ganska dålig på det : /  Stövlarna, ja ? nej? beslutsångest till max. Men det löser sig, det gör det alltid !

Idag blir det lite planering inför mina lektioner jag ska ha imorgon, sen lite fixande med mina kläder (vilket är något av det tråkigaste jag vet) sen ikväll är det träning med FFF.

LÄS Flickan med de röda skorna. Jag började läsa den igår på tåget till Danmark och läste klart den igår kväll. Kunde inte släppa den. Trodde inte man grät av att läsa en bok, men jag satt och stört bölade. Fick tilloch med ta pauser på tåget för att ingen skulle se att jag grät.  Antingen är jag mesigast i världen eller så var det en fruktansväd fin/hemsk berättelse.. Läs den, det är ett måste!!

image44


Kommentarer
Postat av: Sunshine

Ååh, tack för boktipset.
:)

2007-08-30 @ 10:00:20
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0