Härliga, sköna, lediga måndag.


Helt underbart att slutat jobba, frihet nu i en vecka sen är det dax för skola igen men ser fram emot det riktigt mycket nu. Helgen var mycket trevlig! Var innebandy både i fredes och lördes, vann båda matcherna och laget känns bra inför säsongen. Forza Falcons ; ) I lördes kväll var det partaj hos Klara, riktigt skoj både där och på Tycho. Igår mådde man dock som man förtjänade! Ska dock tilläggas att jag gick upp klockan 06.30 igår morse för att jobba två timmar. Tror inte jag hann bli bakis innan jag kom hem igen ens. sen sov jag lääängge för att sedan gå ut och se FHH ( Falcons Heta Herrar) vinna sin match. Blev frukost på McD vid två med Zuttan innan matchen, men var kanske inte så lönt att åka dit eftersom vi knappast åt ju ? Men trevlig biltur och viktigast av allt varf ju att man fick frisk luft.

Rachael Ray på tv nu, gillar henne skarpt! Och idag lite mer än vanligt eftersom hon får besök av Chad Michael Murray, a.k.a Lucas i One Tree Hill. På tal om OTH så förstår jag inte folk (Sara, Gabby för att nämna några) som säger att Lucas ska välja Peyton framför Brooke. HALLÅ?! Varför välja den tradiga,jobbiga tyck-synd-om-mig tjejen framför en hipp, söt och rolig tjej. Svårt beslut? NEJ, inte speciellt.  Vote for Brooke Davis!

So long.


Kommentarer
Postat av: l-o

Go Peyton go Peyton =) Såg också Rachel Ray idag, jag är fan kär i den mannen ;-) Mina lediga dagar består till största delen av att titta på OTH boxarna faktiskt! PUSS

2007-08-27 @ 13:09:21
URL: http://saralo4.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0