Tidsfördrivande om inget annat!


( egentligen bara massa onödigt skit men kanske lär er ngt nytt om mig ? )

brukar du?

titta på dig själv i spegeln:
Alltid innan jag går utanför dörren iaf..
gnälla: ibland, försöker att inte gnälla för ofta. (som sagt, försöker)
sova: Ohja, me like sleeping.
ha ångest:  nope, inte allt för ofta!
skada dig själv med flit: nepp, aldrig!
ta mediciner du inte borde ta: nehe, inte det heller.
vilja dö: nejnejnejnej.
drömma mardrömmar: ibland, oftast när jag är sjuk. Vet inte varför bara..
drömma sexdrömmar: kan hända..
klä dig i svart: yep, bland annnat.
gå till kyrkan: ibland måste man väl ta sig dit men känner inte suget direkt när jag vaknar på morgonen.
gå i skolan: yep, jag är en flitig student på malmö högskola ju ; )
röka: Har hänt, kanske..
hata folk: hata & hata, nej men ogilla. (Inte utan anledning dock)
lita på folk: ja, ibland kanske för mkt (?)

vem?

saknar du
: morfar.
vill du döda: inte riktigt min stil att döda
rörde dig sist: eric i morse innan han gick till jubb.
vill du slå: fan, kan inte skriva det här.. haha! Jag slåss? Neej.
kysste dig sist: my love, eric !
vill du kittla: Justin hade jag nog valt för att komma liiite nära honom.
kramade du sist: Det va nog min kära pojkvän igår .
vill du prata med: Tulle, för att berätta att jag är sjuk ! (Ska ringa henne strax)
skrek du på sist: Ingen aning faktiskt..
vill du vara som: Ganska ok med mig själv, har inte tänkt på det tror jag..
sårade dig sist: privat.
vill du bli galet full med: Haha, mina nära och kära såklart. Roligast så!
när var du riktigt glad senast: Igår.
fick du sms från senast: Madde i klassen igår, om Båstad.
ringde dig senast: Eric ringde precis hit, men har redan hunnit prata med mor&far efter.
/ vilka är vackrast på jorden: Eric, mina vänner, min familj och Justin.

har du?

för många vänner
: Nej, men de bästa!
tvångstankar: nepp
någon annan psykisk sjukdom: inte som jag kommit på fram till idag i alla fall.
någon skada: nej men en himla träningsverk just nu.
färgat håret: long time ago, men är all me nu.
brutit några ben: en gång i en dm match i ih här i landskrona. ( Men jag är inte bitter :) )
några piercings: tre stycken ..
egen dator: ja, en super finfin..
bra självförtroende: jo det har jag väl ?
kysst någon: har hänt.
haft sex: har hänt
köpt kondomer: tror icke det..
tagit nakenbilder: naken? njä..
sagt jag älskar dig till någon idag: yep
bjudit ut någon: haha, tror nog inte det. men blivit...
varit kär: Ja och ÄR!
dumpat någon: njapp..
blivit dumpad: njopp
varit otrogen: nehe
stulit någonting: vet inte, tror inte det..
lämnat landet: för semester och boende en tid i London.
rymt hemifrån: nope, jag har varit en snäll dotter : )
tuttat eld på nåt: nej det har jag väl inte ?
gjort något olagligt: haha, det har jag med all sannolikhet..

hur..

svarar du i telefonen: 
Hej det är Maria / Tjena ! / Hallå.. Beror på vem eller när folk ringer !
fördriver du tiden: Tvn och datorn är till stor hjälp. Träna går också bra..
mycket pengar har du: man kan kanske inte ha för mkt ( Om ngn skulle villa ge lite :) )
tjänar du pengar: just nu är jag en flitig arbetare..
ofta bäddar du sängen: Vill säga varje dag men då skulle jag antagligen ljuga..
ofta diskar du: Nu för tiden "ganska" ofta
ofta städar du: haha! Det händer väl... 
många stör du dig på: Äh det vet i tusan..
ofta träffar du din familj: Ofta, dom är ett måste!!

välj

katt eller hund:
undulaten Svulo.
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt: Varmt
vatten eller land: gillar både och.. såå, stranden typ.
sex eller kyssar: en mix..
telefon eller internet: Telefonen i örat och datorm i knäet !
musik eller tystnad: Musik, bra musik..
bok eller film: Film såklart.
leva eller dö: Varför dö när man kan leva..



Kommentarer
Postat av: sandy fucking cohen

Lam blogg men men.
lycka till ihelgen iallfall!

2007-08-02 @ 21:40:23

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0