Vik, hem, väla sen MAT!


Idag har varit en trevlig dag, förutom att klockan ringde vid halv sex i morse. Men bara att vänja sig, skolan börjar på måndag så då är det upp i ottan igen. Dagen spenderades till största del på ÖT skolan i Lund där jag vikarierade, himla trevligt med mestadels underbara elever. Efter det begav jag mig med tåg hem till min kära hemstad Landskrona och hem till mina föräldrar. Alltid skönt att komma hem, det är verkligen heem. Sen till väla för att shoppa kostym till min kära roomie så att han blir ännu finare till min systers bröllop (hur stavas det eg?) Och vilka byxor vi (läs: jag) hittade tillhonom. Satt som en boll i krysset, hujeda mig! Vid denna tidpunkt SKREK min mage efter mat och jag ville bara äta, men vi bestämde oss för att åka tillbaka till landskrona för att äta i stan. Blev lite mat från öst världen vilket aldrig är fel ! Nu är jag fast framför tvn och kan inte röra mig utan vill bara lägga mig och sova. Kanske till friends, aldrig fel juhu! 

( Blev kanske ett lite tråkigt inlägg, men då uppskattar ni mina roligare ännu mer ;) )

Förresten, får jag hälsa tillmin käre far som fram till idag inte trodde jag hade uppdaterat bloggen sen inlägget om grodan. Men lugn far, nu vet du ju hur du gör : )

Imorgon är det match sen inflyttingsfest hos Lian, kommer blir kanon !  så vänta ivrigt på update....


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0