I Love Starbucks.


När jag för drygt två år sen "bodde" i London med Sofia upptäckte vi en himelsk plats, STARBUCKS.
Varje dag, eller ja, närstan i alla fall innehöll en tripp till världens bästa café. Det var tider det : ) Tråkigt nog finns ju inte denna ljuvliga plats i Landskrona, nej inte ens i Sverige (vilket jag förövrigt tycker är helt SJUKT) Så det var sisådär alldeles förlänge sen jag fick i mig en underbar cappucino och en fanastisk blueberry muffins.. MEN imorgon: STARBUCKS, here i come.. Tror det blir första jag skall efter jag gått av planet. Läängtar! Så va är annars planerat för london trippen? Jo det blir lite shopping (primark har ju t.o.m öppnat på oxfordstreet), West Ham - Man United, Camden för lite marknad och ett nytt mönster på min kropp. Sen blir det ju såklart go mat och förhoppningsvis en Mamma Mia biljett! Jag uppdaterar givetvis efter nyår, är ni riktigt goa får ni kanske en och annan bild med..
Happy New Year Folks ! ! ♥


Kommentarer
Postat av: Soffan

Jag är jätteavundsjuk....

2007-12-29 @ 17:43:50

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0