Ibland blir allt så fel...


Okej, helgen?
Fredagen spenderades hemma hos Frida där vi såg Idol finalen, vilket sådär halva sveriges befolkning antagligen gjorde.. Jag hejade ju starkt på Marie, och såklart vann hon ju också. TROTS ATT FOLK ENVISAS PÅ ATT RÖSTA PÅ AMANDA, typ tre miljarder gånger. Men skrattar bäst som skrattar sist ;)

Lördagen bestod av frukost hos syster och Ola med Nina och Eric, mycket trevligt. Nina fick också gjort det hon skulle med sitt smycke. Kommer bli jätte fint tror jag.. Efter det var det hem för att sedan cykla till samlingen med mina tjejer. Spelade match borta mot Kävligen, slutade med tre poäng till oss. Gillar vi ! Efter det stannade jag i K-hålan (naw frida, blev du sur nu;) ) för att se Kävligen mot Hjärnarp. kvällen fortsatte med en låång färd upp för en braaant backe, där JAG helt plötsligt fick pusha fram en barnvang till ett barn jag INTE har pressat ut. Hur gick det till? ;) God mat för att sedan åka hem till Landets krona där vi skulle se film. Var också och sa bye bye till favorit Nina som åkte i söndags. (..gillar vi inte) Förresten gillar jag inte att få fuck you sen bara att man kör iväg! Passa dig Tompa, jag vet var du bor! Blev sen inte så mycket film utan slutade med att vi låg och sov i soffan..

Söndag spenderades på Väla för att sen se herrarna "spela" match. Nej, skämt och sido, bättre kan ni, det vet vi.. Nu tar vi nya tag, inte sant ? : )

Så, har du nu antecknat hur min helg sett ut ? haha...

Har ni tänkt på hur en sak vips bara kan bli en helt annan sak. En sil kan bli en sill, eller en dam kan bli damm. Nina har nog stått för årets felskrivning. Kolla gärna hennes blogg, vilket för övrigt vi gillar.. Men nina, du har fixat och pulat hoppas jag ? Man är riktiga vänner om man från 100 mils avstånd kan få en att skratta.. Och det har du min vän! 

...men ändå är du så rätt...



Kommentarer
Postat av: Tom

Jag ringde henne angående felskrivningen "pullat" haha...Det var ett vänligt fuck u du fick..skulle aldrig vara taskig mot dig=) hälsa Mange stork i skolan=) Kram

2007-12-11 @ 18:03:29
Postat av: Nina

Baby, du och jag kommer ha många skatt tillsammans fast jag är här. Lång borta men på bloggen är vi alltid nära. Och idag när vi pratade i tele kändes det som vi satt hemma i La och prata som vanligt. Så det ska vara.
Mina rumskamrater vill jätte gärna att du ska hälsa på som dom får se dig, pratar mycket om dig : )
Och en sak till, jag ska berätta en hemlis för dig så hörs imorn. Pusspuss

2007-12-11 @ 23:26:44
Postat av: l-o

PARTY tomorrow, it´s gonna be very very nice =) see ya then! Kiss Kiss

2007-12-14 @ 18:13:02
URL: http://saralo4.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0