OTH, my life !


För alla er som missat det, så är jag en one tree hill fantast ! (lugnt sagt ;) )
På söndag är en bra dag i många avseende för OTH börjar igen. Och om jag har saknat det..
Passar ju helt perfekt eftersom mitt andra favorit pogram, Greys Anatomy precis slutat. Bra tajming kanal 5 : ))
MEN OTH utan Nina är som en sommar utan sol,  som en semla utan grädde eller som em filmkväll utan godis, alltså helt jävla fruktansvärt!! (Fyra månader gånger fyra pogram/månaden = 16 söndagar/OTH avsnitt utan Nina) Hur skall jag klara detta?! Aja, telefonen lär gå varm, framförallt söndagar vid OTH dax ;) Kommer sakna dig enormt vännen, men det är du nog införstådd med efter allt mitt tjat... :)

image97


Kommentarer
Postat av: Nina

Du förstod att min inlägg var till dig va? Usshh har nog inte insätt hur lång/kort tid det är.
Men du vet vad vi bestämmt sen :P
Kärlek

2007-12-06 @ 17:51:14

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0