en ond tjejs bekännelse..


Dagen började som vilken annan arbetsdag som helst. Klockan ringde sexton minuter över sex och jag örjade göra vid mig för jobb. Göra vid mig är kanske att ta i, men jag bytte i alla fall om och borstade tänderna (slutsats: ser inte ut som en primadonna på jobb alltså) Tog min ljuvliga cykel till jobb och cyklade samma väg som alla andra dagar till jobb. Blåste lite motvind så var lite kämpigt vissa delar av vägen, men inget mot vad dagen skulle utsätta mig för. Morgon rutinerna löpte på bra och vi hade inte allt för mycket att göra framtill middag, utan pratade lite skit och skrubbade lite på bryggan. På eftermiddagen drog molnen in och allt blev svart. Jag och Helen hade precis varit på cement och skulle köra tillbaka med elbilen till lill-olas för att fortsätta jobba (flitigt?)  Vi kom i kurvan vid campingen och plötsligt från ingenstans ser jag något framför mig på vägen. EN GRODA! Jag hinnner inte svänga undan utan kör på den. Mitt hjärta stannade för en sekund och jag kunde inte tänka klart. Jag stannar bilen och tittar bak för att se vad jag precis gjort. Då ser jag att jag endast kört på stackarens högra ben. Turligt tänker ni kanske, menn då förstår ni ite hur mycket det stackaren antagligen lider. Jag vänder bilen och kör tillbaka. Tar mod till mig och bestämmer mig för att köra över den igen för att den inte skall behöva ligga mitt på vägen och lida. Jag börjar köra och blundar innan jag kommer fram till den stackaren. Väl förbi den öppnar jag ögonen igen för att se så allt gått bra med min hemska handling. MEN NEJ, vad har hänt?  Jo Maria missade grodan!! 

jag är en ond ond människa !

Kommentarer
Postat av: gabriella

du är riktigt ond maria , du vet att du inte lär komma långt i ditt nästa liv. detta är dåligt för din karma .. muuhahaha men va lika ond till helgen när vi ska krossa tojan bara. ses på tisdag. rock on dude ;)

2007-07-29 @ 11:47:34
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Tojan

Krossa mig? Mohahaha, vi ses på banan!

2007-07-30 @ 18:26:57

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0