yephep.



Då var det redan onsdag, tiden verkligen springer iväg. Inte långt kvar till skolstarten nu ju, men det ska bli trevligt!
Igår var en trevlig dag, en trevlig ledig dag !  Dom gillar vi. Blev först en tripp till helsingborg med min prins sen blev det vidare till väla för att leta badshorts till honom. Själv införskaffade jag mig en ny fin puma t-shirt att ha när jag är ute och springer ! ( När det väl händer : )
På kvällen blev det lite träning med Sara iform av en inlines runda i det fina vädret. Jag borde kanske skaffa nya, mina börjar sjunga på sista versen nu efter många trogna år tillsammans !
Kvällen avslutades med en mysig hemma picknick med Eric framför tvn och fotollen, för jag "älskar ju picknick" enligt vissa ! : )

Imorgon blir det Pära på sofiero med bästa girlsen ! Även där en ljuvlig picknick hoppas vi på !

Måste bara säga att David är en ängel som tar min eftermiddag imorgon ! Tusen tack !

NU JOBB !



Kommentarer
Postat av: snyggfredrik

Ser bra ut holymary =) najs..nu undrar du vem e detta, o de vet du bara du tänker till, skh

2007-07-18 @ 20:25:26

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0