Jag gillar alkohol !



Ja, alkohol ( i måtta ) är alltid trevligt.
Helgen som gått har varit mycket trevlig. Fredagen började med praktik, vilket bara blir roligare och roligare.

image89

Världens gulligaste elever har jag, bara så ni vet.. Efter det var det dags för match med reservlaget hemma mot Palmstaden. Den slutade med vinst till oss med 6 - 0.. Var kanske inte en jätte bra match frånvår sida, men roligt hade vi. Inte sant, mina kära lagkamrater? ;) Efter det var det Beck och massssa godis, vilket i mina öron klingar finfint! Lördagen började med god frukost och ett hejdå till Eric som lämnade mig för massa turkar (Han åkte alltså till Turkiet, för er som trodde jag menade ngt illa) Var match med FFF hemma mot Hässleholm, som gjorde oss 1

 

poäng rikare. Sen spelade FHH, som också fick med sig 1 poäng..  Ingen jätte bra dag för falcons senior lag men vi tar nya tag, inte sant? Kvällen spenderades med vänner, alkohol och massa sjungade... Var hos moi, sen blen det en tur till stan och Greken för att sedan gå vidare till Tages. MKT skoj.. Massa dansande och goa skratt, me like. Blev en sen kväll/morgon där jag och Nina (som för närvarande är min sambo) fick agera vandrarhem till en stackare ;) Blev vänner, sömn och go frukost för att sedan åka med F16 på match i Arlöv. Tjejerna gjorde en mycket bra match och vi fick med oss 1 poäng hem.

Slutsats: mycket innebandy, mycket alkohol och goa vänner. Häärligt..


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0