Mycket har hänt sen sist.


Jag har slutat med att säga " jag är en dålig bloggare " eftersom jag tror ni som läser min blogg redan räknat ut det utan större svårigheter. Men nu kommer jag igen..

Mycket har hänt sen jag sist skrev i holymary bloggen. Skolan rullar på med tentor, innebandy, rugby och roliga människor. Gillar vi. Innebandyn är mycket mycket rolig just nu. Idag har vi match borta mot stanstad. Kommer bli tufft. Är vad man kallar en "hat" match, men trots det är jag impad av stanstads framfart i div. 2. Kul för dom, men att vi vinner idag är ett måste för vårt ego om inget annat ; )  Vännerna är som alltid bäst. Vissa ser man mer, vissa ser man mindre. Synd! Något som man alltid vet är att Nina kan man bara inte bli av med, hur hårt man än försöker! : ) Skämt och sido, kommer bli riktigt riktigt tråkigt utan din i fyra månader, babe. (tröttnar kanske på dig efter nästa vecka tillsammans, man vet ju aldrig ;) )

Igår va det kalas! Firade Lina och mig, eftersom vi tagit ytteligare ett kliv mot vuxenvärlden. Mysig dag.. kvällen avslutades med att familjen ( minus fredde, som var i hbg) stod framför mor och fars nya fina tv och spelade wii. Rikigt roligt med golfen och tennisen. Eric var en jävel på bowling och Karro på golf. Mamma och pappa vågade till slut prova, och pappa blev sopad av banan av mamma på bowling! Grymt : )

Jag får väl skylla mig själv, men vilka idioter. En lödag och precis vid Allahelgona helgen och vi ska åka till Ullared för lite inköp. Vilka jävla galningar det finns. Det började med att folk, utan att vi först märkte det, raceade med oss från parkeringen till ingången MED SINA KUNDVANGNAR! Snälla folk, klockan var åtta på morgonen, lite väl tidigt va, Väl inne började de riktiga galningarna komma fram. Va det inte att de slet varorna ur händerna och hade sprinters tävling till diskmedlet, så stångade de en med kundvangen i ryggen eller körde över hälarna på mig.. Allvarligt folk, diskmedlet tar inte slut. Om det trots förmodan skulle hända, så fyller dom på..  


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0