ping-pong och nackspärr.


Idag har varit en lång dag.
Dagen började med en halvkrock på väg till stationen med den blåa-faran. kunde gått illa, men slutade bra.. Väl inne på tåget gjorde jag en fuling; jag satt mig i första klass med mitt "vanlinga" kort. Mary, lives by the edge. Första lektionen för dagen var ping-pong, eller bordtennis som det så fint stod på schemat. Jag var mig då en jävel på det, "utklassade (!!!)" Freddie på övningarna.. Men tog nog ut mig för mycket där, eftersom efter det förlorade jag (..tre..) matcher (..i rad..) MEN VEM RÄKNAR! ;) Sen var det dags för.... (trummvirrvel...) Gymnastik. Fram till januari ska vi i klassen genomgå ett antal lektioner i gymnastik tillsammans. Jag anser mig då inte vara vad man kallar en gymnast i någon kriterie alls. Roligt att prova på men jag har inga färdigheter alls i det. OCH VAD SLUTAR LEKTIONEN MED? Jo jag sträcker hela nacken när jag ska göra en bakåt kullerbytta. Det säger lite om min färdighet inom gymnastik va? Nu sitter jag, med världens stelaste nacke, och kvider framför datorn. Får se om det blir gymnastik förmig imorgon eller ej..

Annars idag ? Slutade fem så blev inte så mycket mer än mat och lite tv. Fick ju skjuts av kära Mange från skolan till Landets krona idag (med ett stopp inom landets håla;) ) Skämt och sido, jag tackar och bugar för liften :)

( Notis: Jag läste, spanare som man är. Folk får ju ta ansvar för sina egna handlingar, ingen annan skall göra det!)

Visst är det underbart att Mary börjat blogga igen! You like, dont you? ;)


image88


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0