Tremånaderidag,hurra!


Grattis Zutt till "Tre månader av laglig köring" :)
Vet inte om man säger laglig köring och ljuger eller om det är sant. Min första tanke när jag för första gången åkte image93med Zutt var; vilken jävla idot godkände henne till att ha körkort. Men jag måste verkligen säga att det har förädrats med tiden. Och jag säger det  helt utan att ljuga och menar det helt enkelt :) Sen Zuttan fick körkort har vi varit med om mycket; mörkerkörende till Staffanstorp (Zutt skriker i mitten av allt ut att hon inte ser i mörkret, så Nina fick vägleda henne genom ombyggnaden på motorvägen, halvt panik slagen visste vi andra inte om vi skulle skratta eller gråta). Under samma resa kommer en ofin lukt in genom fläkten och vår kära bilförare faller ihop och nääästan spyr på ratten. Vi har kört på motorvägen hem från väla, när plötsligt kopplingen går av och vi ligger i 110 km/h och Zutt och jag fick en högre grad av panik! Första dagen med sitt körkort slänger hon även ur sig komentaren "Jag kan inte stanna, du får hoppa in i farten" till Nina när vi ska iväg på en tur. Hon är nog den enda jag vet som inte sett en STOR klargul postlastbil (Nästan 100m lång;) )ochistället kört in i den på stationen.

MEN efter många "Jag står inte i rutan"
har du blivit en "bra *& trygg*" person att åka med.
(* är ju alltid en def. fråga ;) )

Kommentarer
Postat av: l-o

Hahaha, den turen till Staffanstorp lär man aldrig glömma, vilken kväll det var :-)

2007-11-25 @ 19:48:32
URL: http://saralo4.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0