Tripp till Staffanstorp, slutade med förlust!


Tråkigt att åka på borta matcher och förlora, tråkigt att förlora i allmänhet.
Idag var det match, som jag tidigare skrev, mot stanstad. Tråkig match från båda lagen, enligt min mening.. Men men, serien är lång. Och det blir ju en match mot dom i landskrona med. Jag skrev tidigare att jag var impad av stanstad som lag och alltid skoj när det går bra för två nykomlingar i div. 2. Spanare som jag är hitta jag en stanstad tjejs blogg, inga namn nämda, och läste:

" men ooooh. de bör inte få gå och vinna när de är så usla, och så fula.
blir irriterad bara av tanken, vilket får mig att vilja gå in på plan och krossa.
"

kul läsning? Tar tillbaka vad jag skrev tidigare om dom. Usla och fula? Okej!

Vem vill se på krossa? bring it on!!

Nya tag, ny energi, nya vinster..


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0