Ut med packet!!


Vad vill människan egentligen.
Ta ditt fula fake färgade hår och ditt klistermärke i pannan och kliv ner i kloaken igen! (observera: jag har inget emot rödhåriga eller indier, utan mot Kisti!) I och för sig tycker jag Amanda var grymimage96 idag och Marie var duktig som alltid, men i mina ögon kunde lika bra Andreas också fått gå till final. Daniel,somåkte förra veckan var min idol frånbörjan,men nu är det Marie för hela slanten! Och Kisti? Kan man inte deportera henne till Indien, Mars eller ngt.. Tönt!


Var hos Jonna ikväll efter träningen och såg idol och åt finfin sallad, bland annat. Mycket trevligt med goa girlsen och Kalle. Kom in på snygga killar under kvällen och jag bjuder er på en av mina favoriter.

Skåda och njut, George Clooney mina damer och herrar...                                                                                                                  
                                                                                                                          grrr..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0