Lagfest med FFF & Riktigt snälla människor !

I lördes var det dax för FFF's kick off för säsongen 2007/2008.

Lite sent tänker ni kanske? Men vi har faktiskt inte kunnat pressa in den innan säsongen började,så fick ta tillfället i akt då vi var spellediga denna helgen eftersom vi spelade i torsdeskväll mot Kävlinge (Slutade 7-4 till oss, så fick jag in det med) Iallafall hade jag Gabby och Johanna planerat en heldag för våra kära lagkamrater. ( Om gabby hade skrivit om oss hade hon sagt: Vice presidenten, Presidenten och Sekreteraren, gissa vem som kommit på det?! :) Dagen bestod av aktiviteter på dagen där bland annat äggkastning, hunden och kubb var moment. En godlunch som vi slitit med hela morgonen ;) och massa trevliga människor och mycket skratt. Efter det var det hem och göra vid sig för att sen bege sig till roddklubens fina lokal där vi fixat tre rätters middag och där festen tog plats ;)

TACK FÖR EN LJUVLIG KVÄLL BABES !
( bilder kommer.. )


Jag diggar snälla människor. Fyfan va dom är bra. Jag, trög som jag är, hade visst tappat min mobil på buss 220 från landskrona till höganäs utan att veta om det. Igår ringer en man vid namn Hasse till min bror och frågar om någon av hans syskon blivit av med sin telefon. Såklart var det jag! Hasse från Höganäs, som är busschaffis på just den sträckan där jag "lagt" mobilen , tog sig tid för att göra så ja fick tillbaka telefonen. En riktig klippa den där Hasse! Inte många som skulle gjort det! Han får mitt dagens Ros!! Tack för snälla människor!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0