DISSAD MED STORT D !


Dagen började med att jag vaknade klockan nio efter att ha sovit i ca elva timmar (Vilket jag behövde!) När jag vaknade satt jag mig framför tv och funderade på om jag skulle ta mig till skolan eller ej idag eftersom vi inte skulle ha något som var obligatoriskt eller jag kände att jag behövde gå på. Men samtidigt så ville jag se uppvisningen som skulle vara och kände mig dum om jag inte gått dit och inte gjort ngt speciellt hemma heller. Men var det lönt att åka ner till malmö (som förmig tar ca 1h) för mindre än en timmes lektion/uppvisningn? Jag skickade meddelande till Emma och rådfråga henne om hur hon skulle öra. Vi bestämde oss för att åka dit för uppvisningen men åka hem efter. Mitt tåg jag skulle ta skulle vara inne tio i elva och lektionen började elva, helt perfekt. Jag tar buss nr 1 för att byta till buss nr 2 och åka vidare till L-a station. Jag var där vid tio över och tåget gick tjugo över. PLING: Tåg till lund och malmö har ny avgångs tid 10.30. PLING: Tåg till lund och malmö har ny avgångstid 10.35. okej tänkte jag, dom kör säkert in tiden och jag är i malmö vid lite innan elva och får springa bort till högskolan som inte ligger så lite bort och blir kanske fem minuter sen. Men nej, tåget är inne femöver och jag och emma springer till lektionssalen och rusar in där. men ack sa bagaren, där var helt tomt. Vi springer tillvårt andra alternativ på sal och kommer inte in utan kort.. vi får då knacka på dörren och lite halvt pinsamt smyger vi in och klockan är då kvart över. Femton minuter senare är vi på väg hem igen, uppvisningen tog inte längre tid.. LÖNT!! (Dom var jätte duktiga men kändes inte jätte lönt att åka dit för det)

Vad har mer hänt idag ? Jag och Nina  har spenderat dagen nere på stan. Trevlig fika ochlite shoppande. Mysigt! Sen pratade vi lite med tuller som dissade mig två gånger.

Diss 1: Tulle ville inte få besök av maria och nina när vi var typ utanför hennes jobb
Diss 2: Jag och Tuller skulle egentligen spenderat kvällen ihop med mysig kvällsmat och tvn, men dissade mig för arbetskamraterna. (TULLE DET ÄR INTE HÄLSOSAMT ATT JOBBA FÖR MKT!)

Nu är det strax bandy med FFF...

So long!



Kommentarer
Postat av: My

Jag fattar inte varför detta inlägget heter dissad med strort d när det handla om så mcyket tid. du kanske skulle döpt om det till tick tack tick tack.. bara ett förslag. Men iaf vem är den där tulle som inte vill träffa dig?

2007-09-12 @ 10:19:03

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0