Idag börjar mitt liv..


Idag är det ingen vanlig dag utan en mycket mycket bra och speciell dag. Idag är det dagen vi alla bra människor världen över ( eller ja, i alla fall i Sverige ) har väntat på. Idag börjar vårt liv igen, idag börjar Gray's anatomy.

Det ska såklart ses med andra Gray´s fantaster, så ikväll blir det Bästa Onsdagen med Tulle & Nina. Kanske Tuller även bjuder på en och annan smoothie. Hon är en rackare på att göra dom, ni måste smaka för att förstå. Innan Gray´s blir det middag med pappa och lite räknande.

Igår var det match för FFF. Mötte KFUM Malmö nere i malmö. Slutade 5-3 till dom, men kan inte säga att jag inte är nöjd. Vi är nya i tvåan och dom spelar i div 1. Bra jobbat girls! Vad nina än säger gjorde jag tredje målet. Hon tror att hon kan komma tillbaka till falcons och börja sno mål från andra. Nej du Nina Molin, akta dig, jag ger snart igen ; )

Imorgon är det skola igen, efter en dags ledighet. Efter det blir det lite träning sen litet möte för att planera lagfest! Aldrig fel :)

image53
Smoothie ala Tulle : )


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0