Jag är en bra tvättare, nu ialla fall.


Just nu tvättar jag för (tror det är) andre gången sen vi flyttade in i lägenheten.. Bör tillägga att det var innan jul någon gång ;) Jag är inte speciellt bra på att tvätta, sist råkade den vita tvätten bli rosa, men jag är en rackare på massa annat.. ( bland annat laga mat, äta godis och dega på söndagar)

Ikväll är det mys med bästa Tulle, det innebär många trevliga timmar hemma hos min vapendragare. Idag ska vi även traska till Cittan (city gross) för att införskaffa oss lite frukt & bär.

Annars ? Nej idag är det bara tvättningen & Tuffe Tulle som får plats i bloggen..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0