Orientering, Idol & AIF.



Igår hade vi orientering i skolan, eller rättaresagt banläggnings övning. En blåsig jäkla fredag skulle 25 elever från malmö högskola ut i Torups skog och lägga ut kontroller för orientering. hade detta varit en tisdag hade jag inte heller sett det som jätte skoj, och nu ännu mindre en fredag eftermiddag. Väl ute i skogen ändarades dock mina tankar om banläggning. För fyfarao vad Vicky och Emma kan va roliga. Ni kan nog inte tro det när jag säger det, men det kan dom ;) Tack babes för att ni förgyllde min fredags eftermiddag i Torupskogen..

Igår kväll var det Idol-fredag. Kan inte mer än säga att jag hoppas innerligt på att hon den där blonda från malmö vinner, eller killen som hade röd baser i början. (Kan ha varit en mössa också, inte helt säker) OCKSÅ TYCKER JAG DET VAR MICHEL SOM SKULLE GÅTT VIDARE AV DOM SOM SATT LÖST. men men, kan inte göra ngt åt det nu, utan blickar framåt : )

Idag har förmiddagen spenderats med att inhandla lite smått och gott åt lilla Pelé som kommer på tisdag. (Pelé, eller Steven Gerrard som den heter nu, är vår blivande member of the Andersson/Laurenius lya. Men man kan ju inte ha en Liverpool kattunge, isåfall skulle det variten C.Ronaldo eller en Rooney. Jag ser gärna annars att den heter Giggs, men vi får förhandla tills tisdag) Bild kommer snart upp på rackaren..

Nu ska jag och Nina ner till stan och ta en tripp i Landskronas alla nya och fina affärer sen bärdet av mot Landskrona IP och heja fram Asmundtorp IF till serieseger,eller i alla fall en kvalplats upp till tvåan. Håll tummarna vid 15.00 folks!

Ikväll blir det kanske en liten utgång med Nina.Kanske även Zutt och hennes "gäng". Får se vad som händer. Zutt fyllde för övrigt år igår. 21 gamla år, herregud :) Stort grattis igen vännen..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0