Tenta imorgon


Imorgon är det första tentan för termin tre.
Har dock lite ångest för jag har inte pluggat ett skavtt sen i onsdes, men vet inte
vad jag ska plugga på så ganska svårt. kan bara hoppas att det går bra ändå.
Skulle egentligen hämta Steven/Pelé imorgon, men blir på tisdag. Längtar!

Idag har det varit lite bandy i IH och sett FHH vinna över Röke.
Gårdagen spendenderades med Nina. Blev en roadtrip till Kävlinge
till Frida, eller ja det är ju mer Björn som bor där, men Frida var där igår.
Såg Epic movie och jag har en sak att säga:
Förlåt Nina, Frida & Björn, jag trodde den skulle vara bättre : )

So long folks.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0