Fuck off.


SERIÖST?

Är jag en otålig människa kanske? Är det normalt att man nästan TRE VECKOR efter det att man "flyttat" in i sin lägenhet inte sovit en enda natt där? Är det någon människa som tycker det? I så fall kan ni ta min mail, mitt nummer eller hälsa på mig och förklara meningen med att ha en sån lägenhet? ( PS, om ni skulle få för er att besöka mig hittar ni inte mig i min nya lägenhet utan hos mina föräldrar där jag lär bo tills jag blir pensionär och ser till att mina orkideer får exakt tillräckligt med vatten och solljus.. )

Dissa...
-  L-A hem.
- Slag i magen med gratis tidningar på lundsstation tidigt på morgonen
- no Grey's today?

...& hissa
♥ Att det är torsdag imorgon..
♥ .. & att Nina kommer hem då.
♥ STOCKHOLM på fredag med bästa tjejerna & disco-bilen : )


Kommentarer
Postat av: DISCOBIL DRIVER

WOWHOOO vi drar till stockholm. ska bli najs ;) hörs imorgon gumman. puss&kram

2008-04-16 @ 20:43:48
URL: http://gabbyflabby.blogspot..com
Postat av: l-o

Längtar som fan! Ja, var har min granne blivit av?

2008-04-16 @ 22:58:16
URL: http://saralo4.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0