rubrik rubrik rubrik ?


Sanningen svider.
Jag har under en tid nu hört att jag, som dom säger, borde "updatera holymary". När jag hörde det tänkte jag och svarade såklart jag ska! När jag väl sätter mig framför burken för att skriva några rader blir det mest en massa strirrande på den vita blanka bakgrunden och lite nynnande till datorns surr. Sanningen är den folk, mitt liv är inte så intressant. SÅ, nu är det sagt. Nu har jag släppt de tonen av stenar som vilat på mina axlar under så lång tid. Jag är bara jag. Varför skulle folk vilja läsa om mitt liv, om mina tankar och funderingar? Jag är en, snart, tjugotvå årig tjej från Landskrona. Ni vet staden där 'allt' händer. En tjej som för tillfället bor hemma hos sina föräldrar i en lägenhet. Lägenheten där flickan förövrigt är uppvuxen och har bott de senaste tjugoett åren drygt! Jag har aldrig blivit tagen av polisen, smällt smällare när det inte varit (kring) nyår, ätit en hel tårta själv eller slagit någon på käften. Vad kan jag ha som är så bra att säga så att folk skulle vilja läsa det? Nej jag är ledsen men svaret är: Inget!  

Jag är dock en väldigt irriterande människa. Jag hatar att inte få som jag vill och ger mig aldrig i situationer där jag har den minsta lilla chansen att gå segrande ut. Så oavsett hur tråkigt mitt liv är, hur mycket jag gnäller över obetydliga saker eller hur idiotiska mina tankar är så kommer jag att hålla holymary vid liv. Om än med respirators hjälp kommer den keep on fighting..

 - Enjoy the night.


Kommentarer
Postat av: Fp

Bra där ...får vi se om det ser nytt ut här im =)

2008-04-01 @ 23:02:30

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0