yeha



Hatar är ett starkt ord, men jag ogillar skarpt personer som inte kan se skillnad på mitt och ditt.
Oavsett om detta gäller mobiler, pengar, pojkvänner eller cyklar så förhelvete lär er eller fly landet. Min mobil = köpt för mina pengar, min pojkvän = raggat av mig och mina pengar = knegat med min tid. Hur svårt kan det egentligen vara!?

Ikväll är det fest med ' Standvärdarna 08'  i Beckis lya vilket inte kan bli annat än kanon.  så duschen nu, sen börjar vi inta vinet !

På återseende folk! (Tills dess kan ni njuta av bilden på min nybeställda mobil. Mums!)





Kommentarer
Postat av: gabbsan

den vill jag också ha, men givetvis ska jag inte sno den av dig då den är köpt av dina pengar ;) men jag hade gärna velat...muhhahaha

2008-08-19 @ 10:36:34
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0