Å jag sov?!



När väl ett jordskalv kommer till Sverige, inte nu för jag har längtat efter det men i alla fall, så sover jag genom det! INte för att jag tycker det är fräckt eller så, men jag kunde väl i alla fall vaknat tycker man. Fast inte ens en tavla ramla ner så jag räknar inte dte som något vidare stort. Nästa gång skall jag banne mig vara vaken och om inget ramlar ner skall jag putta ner saker..

Klockan är strax efter halv tio på veckans enda tisdag. Har precis varit hos tandläkaren och upplevt smärta igen. Dagen består av en jäkla massa pluggande eftersom att jag ligger lite back i min planering. Fast vår lärare sa att man skulle vara förvirrad för att sen förstå, så på fredag lär jag vara ett geni. Efter att jag ringt Emma och hon förklarat lite för mig igår kväll drömde jag om frågorna och idag fattar jag liiite mer. Tack Emma för din smarthet, den gynnar samtliga i klassen! :) Ikväll blir det träning gånger två för att sedan avsluta dagen men ännu lite pluggande.. Det låter verkligen som jag läser och inte gör något annat, men jag är inte speciellt effektiv när jag sitter där med papperna i handen.

Nu skall jag se vad där är i mor och fars kyl för att sedan ta mig i kragen och börja studa.

GABBY, du kommer väl på träningen ikväll? Jag vill se dig glänsa med nya fina klubban!

Vi ses mina fans.



Kommentarer
Postat av: l-o

Nästa gång? Dåre!

2008-12-16 @ 14:23:05
URL: http://saralo4.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0